1 Mart 2013 Cuma

Ev yapımı nutella- II



Evde nutella, ev yapımı nutella, ev yapımı çikolatalı fındık kreması ne derseniz artık bu benim 89324098450. yapışım sanırım.  Ezbere gayet istediğim gibi bazen biraz içerikte oynayarak keyfime göre yapıyorum artık. 12 şubatta yapmıştım bunu, fotoğrafları ancak atabildim bilgisayara.

Daha önce ev yapımı nutella tarifini vermiştim zaten. Bu da aynı ev yapımı nutella tarifinden. Gördüğünüz gibi kendisinin kıvamı tam sürmelik. Tadı da bence nutellanın kendisinden çok daha güzel ve hafif. Bence daha da sağlıklı. Tarifi, malzemeler ve hazırlanışı fotoğraflarla beraber aşama aşama bu linkte. O zaman gün ışığında fotoğraflama şansım olmamıştı, şimdi gün ışığındaki görüntüsünü de görünce gerçekte neye benzediği anlaşılıyor.

Denemenizi tavsiye ederim, zaten yarım saatlik bir işi var ve kolay. Özellikle ilk hazırlandığındayken sıcacık oluyor ki en nefis hali o galiba :) ama yine de buzdolabında saklamak gerek yaz-kış, içinde süt var çünkü. 1 hafta ömrü var, tüketebileceğiniz kadar yaparsınız.

Eğer ev yapımı nutella (kakaolu çikolatalı fındık kreması) tarifini denerseniz sonuçları benimle de paylaşırsanız sevinirim. :) tarif için tıklayın.


Unutmadan bu  nutella tarifi David Lebovitz amcamızın "homemade nutella recipe" adlı çikolatalı fındık kreması tarifinden uyarlama. Kendim uydurmadım yani, oldukça güvenilir :)

1 yorum:

  1. yaaaa bu harika bir tarif kesinlikle nutella gibi ağır değil kaşık kaşık gidiyor ve daha lezzetliii sayenizde eşimde bende şişmanladık

    YanıtlaSil