23 Mayıs 2013 Perşembe

Izgara Sebzeli ve Karamelize Soğanlı Sandviç



Sandviçin de tarifi mi verilirmiş demeyin, zaten herkesin yapabileceği çok kolay bir sandviç ama ben yerken çok zevk aldığım için paylaşıyorum. Görün, canınız çeksin siz de yiyin diye.

Malzemeler keyfinize kalmış tabi ki ama ben kendi yaptığım gibi tarifini vereyim yine de.



Kırmızı biberleri saplarından ayrırın ve ortadan 2'ye bölün.

Havuçları mümkün olduğunca ince ince ister daire çeklinde ister de bir havucu 3 parçaya ayırıp her parçayı 5-6 parçaya ayırın. Önemli olan ince olması.

Kabakları da aynı şekilde, bir kabağı 3 e bölüp her parçayı boydan incecik incecik dilin.

Soğanı yemeklik değil de şerit şeklinde doğrayın, julyen gibi ve tavada önce kızarana kadar orta ateşte pişirip, sonra altını iyice kısıp kısık ateşte 10-15 dakika karamelize edin.

Sebzeleri ızgarada, elektrikli ızgarada veya tost makinesinde yağsız pişirin.

Ekmeğinizin ilk katına sevdiğiniz bir sostan sürün. (mayonez, baharatlı mayonez, yoğurtu sos vs) Daha sonra rokayı koyup rendelenmiş peynirinizden biraz serpip sebzeleri kat kat araya az az peynir serperek ekleyin ve en üste karamezlize soğanları ekleyip diğer ekmek dilimi ile üstünü kapatın.

Sandviç yapmayı neden anlattım bilmiyorum ben de, siz beni boşverin de bu sandviçi kesin deneyin.

Yediklerinize dikkat ettiğiniz bir dönemdeyseniz de sos kullanmadan ve yağsız peynirle, diyetinize uygun bir ekmekle tüketebilirsiniz.



4 yorum:

  1. Bayıldım, çok lezzetli görünüyor. Farklı sandviç tariflerini hep sevmişimdir :) Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Yemeği aratmayacak bir sandviç çıkıyor ortaya. :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, yaptığınız yemeklerin tarifini çok güzel yazıyorsunuz, ilgiyle takip ediyorum. Acaba tavuklu herhangi bir tarif verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, teşekkür ederim.

    Tavuklu birkaç tarif var bekleyen aslında, onları da yayınlayayım o zaman :)

    YanıtlaSil